Vejledning

Vejledning


Få input til din træning eller et personligt træningsprogram



Om vejledning


Træningsvejledning hos Elite Testlab er evidensbaseret.


Koblet med egen erfaring med atleter og motionister benyttes viden fra forskning til at optimere din nuværende træning eller til at designe et program skræddersyet til din fysik, mål og behov.


Vejledningen er for dig, som enten træner mod et specifikt løb eller mod at forbedre aspekter af din fysik. Hvis du ikke har et særligt mål, fastsætter vi det i fællesskab, fordi med et konkret mål, når du længst.



Input til din træning


Først gennemgås din nuværende træningsplan og sammenholdes med dine ændringer i fysik og præstation. Mangler, styrker og svagheder i programmet identificeres. Dernæst optimeres programmet til dit mål, tid og fysik med basis i vores teoretiske viden og erfaring. Fokus er på at maksimere effekterne af træning, gøre den mere motiverende og undgå skader.


Sådan foregår det

  1. Du udfylder spørgeskemaet
  2. Du booker tid til samtale
  3. Vi analyserer dit program og foreslår forbedringer
  4. Vi gennemgår dit program og vores forbedringer sammen
    (samtalen foregår telefonisk eller ved fremmøde)


Input til træning. 500 kr.


Personligt træningsprogram


Med et personligt træningsprogram får du en 8-ugers træningsplan skræddersyet til dit mål, fysik og tidsforbrug. Du vælger selv, om træningen skal foregå inde, ude eller begge dele og hvilke dage du træner. Du angiver også dine foretrukne discipliner og træningsbaggrund.


Tilsammen giver det os de bedste forudsætninger for at designe et program, som rykker dig uanset dit niveau.


Sådan foregår det

  1. Du udfylder spørgeskemaet
  2. Du booker tid til samtale om program
  3. Vi designer dit program
  4. Vi gennemgår dit program sammen
    (samtalen foregår telefonisk eller ved fremmøde)


Otte ugers personligt træningsprogram. 1000 kr.


Filosofi


  • Evidensbaseret vejledning, hvor træningsprincipper er understøttet af videnskab.
  • Flere kortvarige træninger frem for få langvarige - hver træning skal ikke være perfekt eller på 100%.
  • Sæt sæsonmål og delmål for at nå dertil
  • Afprøv nye strategier for restitution, opvarmning, hydrering, ernæring og træning i off-season (eller i forberedende del af sæsonen).


Vejlederen


Danny Christiansen driver vejledningen. Han er PhD i Exercise Physiology fra Victoria University (Australien), har trænet fodboldspillere i den bedste franske liga og hjulpet atleter og motionister engageret i udholdenhedssport med at forbedre deres præstationsevne. Danny er aktiv løber og tidligere fodboldspiller.

Kontakt

Enghavevej 3, 1674 København V

Åben for booking

Mandag & tirsdag 8:00 - 19:00

Onsdag 8:00 - 15:00

Torsdag & fredag 8:00 - 19:00

Lørdag 10:00 - 15:00

Copyright © Elite Testlab 2019

Elite Testlab bruger, ligesom mange andre, cookies for at forbedre din brugeroplevelse. Ved fortsat brug af vores hjemmeside accepterer du, at vi bruger cookies.

Godkend